دسته‌بندی کالاها

تعمیر توربوشارژ شیراز با قیمت مناسب

تعمیر توربوشارژ بدون تخصص و رعایت نکات فنی و مهندسی امکانپذیر نیست. تیم تعمیر توربوشارژ شیراز تمام تلاش خودشان را کرده اند که بتوانند به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات اقدامات لازم را انجام دهند. دقت کنید که پیدا کردن قطعات توربوشارژ اصل و اورجینال بسیار مهم است و نیاز است که دقت لازم در این راستا صورت بگیرد. تعمیرات تخصصی سوپرشارژ نیز از مواردی است که توسط تیم حرفه ای ما انجام می شود.

تعمیر توربوشارژ شیراز با تضمین و گارانتی

توربوشارژ از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود. این قطعه در عملکرد موتور نقش مهمی دارد. به طور کلی این قطعه در انواع مختلفی عرضه می شود و تعمیرات قطعه بر اساس موقعیت دستگاه سنجیده می شود.

کسانی که به عنوان تیم تخصصی تعمیر توربوشارژ شیراز مشغول به کار هستند می بایست دانش کافی در مورد اجزای مختلف این قطعه داشته باشند. در واقع شخص باید بتواند تفکیک درستی روی قسمت های مختلف قطعه داشته باشد. برخی از اجزای مورد نظر نیاز به تغییر ندارند برخی به صورتی طراحی شده اند که باید تعویض شوند. یافتن عیب محصول از مواردی است که می بایست سنجیده شود. به طور کلی پس از تعمیر قطعات یا جایگذاری قطعات اصل نیاز است که مونتاژ با دقت بالایی صورت بگیرد. مونتاژ کردن از مواردی است که می بایست از نظر فناوری ساخت نیز ارزیابی شود. گاه مدل توربو شارژ به صورتی است که مونتاژ آن با سایر روش های مونتاژ متفاوت است بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است که هر قطعه در موقعیت درست خود اجرا شود.

فناوری ساخت برای توربوشارژها رفته رفته پیشرفت پیدا می کند. به طور کلی این محصول در لیست دسته بندی موتورهای سبک قرار گرفته است اما از نظر قدرت بسیار عالی بوده و می تواند شرایط مخصوصی داشته باشد. دقت کنید که به طور کلی راندمان کاری بالا از مهمترین وظایف تیم تعمیر توربوشارژ محسوب می شود. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید بتوانند همه جوانب را در نظر بگیرند. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که این دستگاه بر اساس سیستم کاری خود دسته بندی می شود.

فناوری ساخت توربوشارژ

فناوری ساخت توربوشارژها به نسبت گذشته بسیار گسترده تر شده است و این موضوع سبب می شود ارتباط با تیم تعمیر توربوشارژ شیراز بیشتر شود. این محصول در لیست موتورهای سبک قرار گرفته است اما بسیار پر قدرت بوده و توانسته شرایطی ایجاد کند تا در نهایت راندمان کار نیز بیشتر شود. توربین هایی که در داخل دریچه های خروجی و ورودی هوا قرار می گیرند قدرت این را دارند که دود منتشر شده از منیفولد را خارج سازند و این کار عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد. در واقع بهینه سازی مصرف سوخت در این راستا بسیار پر اهمیت است. دقت کنید که پیچیدگی هایی که این قطعه دارد سبب می شود که عملیات تعمیر توربوشارژ نیاز به دانش و آگاهی بالاتری داشته باشد.

تعمیر توربوشارژ شیراز به واسطه جدیدترین ابزارهای روز دنیا صورت می گیرد. در واقع هدف اصلی از ساخت توربوشارژ این است که بتواند یک سامانه کمکی محسوب می شود. سامانه ای که به واسطه طریق هوای مازاد به بخش داخلی احتراق توان و قدرت خروجی یا راندمان موتور داخل خودرو را بیشتر نماید. البته در گذشته توربوشارژها بیشتر به سوپرشارژ شناخته شده اند. این دستگاه در لیست دستگاه های مکانیکی قرار دارد که می تواند قدرت الفبای اجباری توربو را فراهم سازد. از سوپر شارژها برای دستگاه هایی استفاده می شود که قابلیت القای اجباری مکانیکی دارند. این محصول در داخل سیستم مکانیکی اتومبیل اجرا می شود و عملکرد اولیه آن بسیار عالی و درجه یک است.

نکات مهم تعمیر توربوشارژ شیراز

یک سری نکات کلیدی در راستای تعمیر توربوشارژ در نظر گرفته شده است که حتی تیم تعمیر توربوشارژ شیراز نیز این نکات را رعایت می کنند. کسانی در این زمینه می توانند فعالیت داشته باشند که آشنایی کاملی به عملکرد توربوشارژ دارند. یعنی این شرایط برایشان مطرح است که بتوانند بخش های مختلف این دستگاه را ارزیابی کنند و بخشی که شامل اختلال است را بسنجند. دقت کنید که سیستم توربو شارژ به طور کلی بر اساس عملکرد اختلالی سنجیده می شود. این سیستم پیچیدگیهای خاص خود را دارد. یعنی به کار گیری آن در سیستم مکانیکی خودرو نیاز به تخصص بالایی دارد.

به طور کلی یک متخصص می بایست عملیات تعمیر تعمیر توربوشارژ را به صورت دقیق و اصولی دنبال نماید و همه چیز را بررسی کند. پروسه مکش و همینطور تراکم بسیار مهم است اما احتراق و تخلیه نیز در سیستم های موتورهای احتراقی سبب می شود که عملیات چرخش میل لنگ به درستی صورت بگیرد. این موضوع سبب ایجاد گشتاور شده و در نهایت به حرکت خودرو کمک زیادی می کند. شما برای تعمیر توربوشارژ می بایست یک سری اصول مهم را ارزیابی کنید و شرایط را بسنجید.

بررسی سیستم موتورهای احتراقی

تعمیر توربوشارژ شیراز باید بدانند که سیستم های موتورهای احتراقی عملکرد مخصوص به خود را دارند. این سیستم ها به واسطه پمپ بنزین به سمت انژکتورها حرکت می کنند. پس از این عملیات بنزین به واسطه فشار زیاد به بخش داخلی محفظه پاشیده می شود. در نهایت نیز عملیات ترکیب با اکسیژن صورت می گیرد . در واقع نیاز است که میزان نسبت هوا و سوختی که در محفظه قرار گرفته است به هیچ عنوان تغییر نکند .

اما در صورتی که هوای داخل محفظه دچار کمبود شده باشد سبب می شود که راندمان کاری موتور کاهش پیدا کند. که سبب می شود که میزان آلایندگی هوا نیز بیشتر شود. این پروسه در دور های بالای موتور صورت می گیرد. به طور کلی میزان نسبت سوخت و هوا در دوره های کم قابلیت کنترل دارد اما زمانی که قدرت موتور بیشتر می شود، میزان سوخت ورودی قابل کنترل است اما شرایط برای جبران کمبود هوا وجود ندارد.

موارد سیستم توربوشارژی

 سیستم توربوشارژ دقیقاً با همین عملکرد ظاهر شده است و می تواند رویکرد قابل قبولی داشته باشد. سیستم های توربوشارژ مثل سوپرشارژ عمل می کنند. پس از گذشت مدت زمانی دیده می شود که در عملکرد سیستم توربو شارژ یک سری ایراد ها ایجاد می شود. دقت کنید این که ایرادها به طور کلی در حوزه تعمیر بررسی می شود. در صورت نیاز شرایط خرید قطعات نیز توسط تیم تعمیر توربوشارژ شیراز فراهم شده است. این موضوع را مدنظر قرار دهید که بروز نقص فنی در عملکرد سیستم توربو شارژ سبب می شود تا به نتیجه درست نرسید و مشکلی زیادی پیش روی شما قرار بگیرد.

شرکت های خودروسازی در تلاش هستند که برای جبران هوا در بخش داخلی سیلندرها حجم موتور را بیشتر نمایند اما این روند با خطرات زیادی همراه است. یعنی سبب می شود که میزان مصرف سوخت و آلایندگی های هوا نیز بیشتر شود.

چه زمانی نیاز به ارتباط با تیم تعمیر توربوشارژ شیراز خواهد بود؟

 در ابتدا نیاز است که اختلالات در عملکرد اتومبیل به طور دقیق سنجیده شود. نیاز است که وضعیت ایرادات فنی مشخص شود. اما با نگاه دقیق تر و تخصصی تر می توان به این نتیجه رسید که به طور کلی زمانی که هوا می بایست به واسطه دستگاه کمپرسور فشرده سازی شود، توربوشارژ دچار مشکل می شود. در این صورت میزان چگالی هوا نیز کاهش پیدا می کند. یعنی سبب می شود که میزان حجم هوایی که قرار است وارد سیلندر شود کاسته شود. این موضوع باید توسط یک متخصص به طور دقیق بررسی شود. در واقع یک متخصص در چنین شرایطی برای تعمیر توربوشارژ از یک سیستم خنک کننده هوای فشرده کمک می گیرد. این سیستم می تواند هوا را از بخش داخلی رادیاتور عبور دهد. این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و شرایط مخصوصی دارد.

برای دریافت خدمات تعمیر توربوشارژ شیراز می توانید به سادگی با مشاوران ما ارتباط بگیرید و نوع مشکل را بیان کنید. به این ترتیب مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شود. ایرادهای ایجاد شده در سیستم موتور و توربوشارژها می بایست تشخیص داده شوند و عملیات تعمیر صورت بگیرد.

تهیه قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر توربوشارژ کار ساده ای به نظر نمی رسد بهتر است سعی کنید این موضوع را توسط گروهی دنبال کنید که بتوانند بهترین شاخص را مدنظر قرار دهند. مثلاً سیستم های فنی برای خودروهای سواری معمولی، شاسی بلند، باری، کامیون و سایر ماشین آلات کشاورزی متفاوت است و کسانی که در تیم تعمیر توربوشارژ فعالیت می کنند باید دقت بالایی نسبت به سیستم فنی هر یک از موارد یاد شده داشته باشند. در واقع اگر نقص فنی برای سیستم توربوشارژ رخ دهد مکانیک می بایست بتواند ایراد و نقص فنی را برطرف سازد.

هزینه های مربوط به تعمیر توربوشارژ شیراز

در خصوص قیمت گذاری تیم تعمیر توربوشارژ شیراز سوالات زیادی پرسیده شده است. قیمت تعمیر این محصول مربوط به سیستم عملکرد آن خواهد بود. در صورتی که ایراد فنی برای سوپر شارژ وجود داشته باشد نیاز است که ایراد به طور دقیق سنجیده شود. توربوشارژها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. در واقع شرایط برای آسیب هر یک وجود دارد. بنابراین بسیار مهم است که در ابتدا شرایط آسیب برای این دستگاه ها سنجیه شود. اختلال در عملکرد موتور و توربوشارژ بستگی به نوع قطعه دارد. قطعه ای که برای این محصول استفاده می شود ساختار قابل قبولی را فراهم می سازد.

شما می توانید برای استعلام از قیمت قطعات مربوط به تعمیر توربوشارژ شیراز با تیم مشاور ما ارتباط بگیرید. کارشناسان فروش در این زمینه می توانند بهترین کمک را به شما نمایند. از یاد نبرید که به طور کلی یک سری امکانات گسترده وجود دارد که سبب می شود هزینه ها متغیر باشد. هزینه ها در بهترین شرایط می تواند بر اساس موقعیت دستگاه شما سنجیده شود. یک موضوع پر اهمیت دیگر که باید بدانید این است که این دستگاه ها می توانند ساختار چند بخشی نیز داشته باشند. یعنی خرابی یک بخش به این معنی است که شما مجبور به تعمیر بخش های دیگر نیز خواهید بود. این موضوع در پروسه تعمیر توربوشارژ شیراز به طور جدی بررسی می شود.

عملکرد توربوشارژها از دید تخصصی

در مورد روند تعمیر توربوشارژ شیراز و همینطور شرایط تهیه قطعات اورجینال در خصوص این محصولات صحبت شد حال وقتش رسیده تا با نحوه عملکرد این محصول بیشتر آشنا شویم. به طور کلی همه توربو شارژها شامل دو بخش کلیدی هستند. یک بخش شامل توربین و یک بخش نیز کمپرسور است. این دو بخش در دو محفظه جداگانه قرار دارند. اما به طور کلی شرایط کوپل شدن به همدیگر را دارند. توربین ها در مسیر منیفولد خروجی دود قرار می گیرند. کمپرسور نیز در مسیر تنفس موتور جا دارد. به طور کلی کمپرسورها می بایست هوای ورودی به موتور را فشرده نمایند. برای فشرده سازی نیاز به صرف انرژی است. وظیفه توربین دقیقاً در همین بخش مشخص می شود.

توربین ها انرژی گازهای داغ خروجی از موتور را دریافت می کنند و در نهایت چرخش توربین ها سبب می شود که کمپرسور ها نیز به حرکت در آیند. این روال سبب می شود که هوای فشرده وارد موتور شود. در نهایت افزایش فشار سبب می شود که توان و گشتاور نیز شرایط متفاوتی داشته باشد. به طور کلی هرچقدر میزان فشاری که داخلی سیلندر وجود دارد متوسط باشد انرژی تولید شده به واسطه یک سیکل نیز بیشتر می شود. در نهایت موتور در همان بازه زمان قبلی توان بیشتری را تولید می کند. از سوی دیگر وقتی که فشار هوا بیشتر شود چگالی نیز بیشتر می شود. هرچه هوای ورودی به موتور وضعیت چگال تری داشته باشد سبب افزایش توان موتور می شود.

توربوشارژها به طور کلی سبب می شود که غلظت هوای ورودی به موتور بیشتر شود این رویکرد سبب می شود که احتراق بهتر و کامل تر صورت بگیرد. در نهایت سبب می شود که آلایندگی موتور کاهش پیدا نماید.

توربوشارژها چطور خراب می شوند؟

شاید برای شما سوال باشد که چه چیزی باعث می شود که نیاز به تعمیر توربوشارژ شیراز وجود داشته باشد. مشکلات و معایب مربوط به توربوها نیز رفته رفته بیشتر می شود و این موضوع سبب می شود که عملکرد توربوشارژها دقیق تر دنبال شود. افزایش دما یکی از عملکردهای مهم محسوب می شود. در واقع توربوشارژ قطعه ای است که پس از مدتی استفاده دچار افزایش دما می شود. در واقع افزایش فشار هوای ورودی به بخش داخل سیلندر سبب می شود که یک سری اثرات مفید روی عملکرد خودرو صورت بگیرد.

زمانی که فشار یک گاز در حجم معین دمای آن بیشتر شود در نهایت دمای توربو ها نیز بیشتر شده و این موضوع سبب می شود که مشکلاتی روی موتورها نیز ایجاد شود. با بالا رفتن دمای ورودی به بخش داخلی موتور، سوخت و هوا مخلوط شده و پیش از جرقه زدن شمع، مشتعل می شوند. در این راستا دیده می شود که قطعات موتور نیز دچار آسیب می شوند. این موضوع تنها یکی از مشکلاتی است که سبب می شود تا دمای هوای ورودی بیشتر شود.در نهایت برای اینکه از مشکل هوای خروجی توربوشارژها جلوگیری شود پیش از ورود به موتور از اینترکولر استفاده می شود و عملیات خنک سازی صورت می گیرد. در نهایت هوای گرم وارد سیلندر نخواهد شد.

تعمیر توربوشارژ شیراز مربوط به خرابی لگ

یکی از مواردی که نیاز به تیم تعمیر توربوشارژ شیراز را جدی تر می کند، خرابی لگ ها است. توربوها مشکل بزرگ دیگری دارند که به عنوان لگ یا تاخیر در عملکرد توربو شناخته می شوند. لگ فاصله زمانی بین فشار پدال گاز و تغییر در وضعیت قدرت خروجی موتور است. در صورتی که خودرو قابلیت توربو نداشته باشد فاصله زمانی مربوط به عملکرد دریچه گاز است.

در خودروهای توربو این موضوع فرق می کند. همه توربوشارژها دارای سیستم کمپرسور و توربین هستند. وظیفه توربو این است که کمپرسور ها را به گردش در بیاورد. در واقع به در گردش درآوردن کمپرسور به واسطه انرژی گازهای خروجی صورت می گیرد. در واقع اینرسی مربوط به پره های توربین و کمپرسور و همینطور چگالی بیشتر بخش هوای سردی که کمپرسور می بایست آن را فشرده نماید نسبت به هوای داغ خروجی از سیلندرها سبب چرخش توربین می شود. این زمان می بایست به صورتی باشد که توربین و کمپرسور به دور ایده آل برسد.

در واقع این مدت زمان وابسته به دبی گازهای خروجی از موتور بوده و سایز و زاویه پره های توربین و کمپرسور نیز بسیار مهم هستند. زمانی که دور موتور پایین است، گازهای خروجی نمی توانند انرژی لازم را به توربین بدهند. این رویکرد سبب می شود که کمپرسور با افزایش فشار روبرو شود. در واقع هرچه توربو بزرگتر باشد در نهایت میزان انرژی نیز بیشتر است. در نهایت مدت زمان بیشتری نیاز است که SPOOL UP صورت بگیرد. هرچه توربو کوچکتر باشد در نهایت لگ کمتر است. همه این موارد سبب می شود تا نیاز به تیم تعمیر توربوشارژ شیراز برای شما جدی تر باشد. در واقع توربوهای کوچک توانایی لازم برای تامین فشار در دورهای بالای موتور را ندارند و در دورهای بالا عملکرد خودرو از دست می رود.

تقسیم بندی سیستم های توربو

تیم تعمیر توربوشارژ شیراز  باید انواع توربو ها را بشناسند. توربو موازی و توربو پیوسته از مواردی است که برای سیستم های توربو در نظر گرفته می شود. در سیستم اول یعنی سیستم موازی معمولاً از دو توربو هم سایز و هم شکل استفاده می شود. توربوها کوچک هستند و هر یک به صورت کاملاً جداگانه تغذیه می کنند. از سوی دیگر جریان خروجی از دو توربو به هم پیوسته وارد موتور می شود. این سیستم معمول ترین و ابتدایی ترین روش استفاده از دو توربو در کنار هم محسوب می شود. به طور کلی این محصول نسبت به روش دیگر تاثیر کمتری در بهبود عملکرد توربو دارد. این سیستم برای بسیاری از خودروها استفاده می شود.

در سیستم دوم یا پیوسته معمولاً توربوهای به کار رفته غیر هم سایز هستند. در دورهای اولیه موتور دبی گازهای خروجی کمتر خواهد بود. همه گازهای خروجی از سیلندرها به بخش توربوی کوچکتر انتقال می یابند. این توربوها وظیفه دارند که فشار را تامین کنند. در نهایت زمانی که دور افزایش می یابد و دبی گازهای خروجی بیشتر می شود در نهایت جریان گاز به حدی می رسد که می تواند هر دو توربو را وارد مدار نماید.

در نهایت نیز وظیفه تامین فشار را برعهده دارد. این روش پیچیدگی های بیشتری نیز خواهد داشت و به طور کلی شامل یک سری اتصالات بیشتر می شود که می تواند فضای بیشتری را اشغال کند و افت فشار نیز به واسطه طولانی تر بودن اتصالات بیشتر می شود. این مساله سبب می شود که در عملکرد توربو لگ و تاخیر ایجاد شود. به طور کلی خودروسازان شرایطی در نظر گرفته اند که اتصالات کوتاه تر شود. این موضوع سبب می شود که عملکرد توربوها بیشتر شود.

تعمیر توربوشارژ شیراز توسط چه کسانی انجام می شود؟

پروسه تعمیر توربوشارژ توسط گروه های مختلفی صورت می گیرد اما تیم تعمیر توربوشارژ شیراز می توانند این پروسه را بدون هیچ اضافه کاری و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. تعمیرات به طور کلی بر اساس سیستم های اجرایی دسته بندی می شود.

آیا هزینه تعمیر توربو شارژ زیاد است؟

هزینه تعمیر توربوشارژ شیراز به طور کلی بسته به شرایط مختلف در نظر گرفته می شود. در واقع سیستم های به کار رفته و قطعاتی که در دستگاه توربو به کار می رود به صورتی است که روی هزینه آن تاثیر می گذارد. در صورتی که قطعه اصلی خراب شده باشد در نهایت قیمت آن افزایش می یابد. دقت کنید که به طور کلی هزینه ها متفاوت در نظر گرفته می شود. شما می توانید این محصول را بر اساس کیفیت و شرایطی که دارید خریداری کنید. دقت کنید که توربوشارژها می توانند از نظر عملکرد شرایط خوبی داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت تعمیر توربوشارژ شیراز

–    اگر قطعه اصلی دستگاه خراب شده باشد در نهایت نیاز است که تیم تعمیر توربوشارژ شیراز سیستم اجرایی دستگاه را ارزیابی نمایند.
2-    در صورتی که نیاز به تعویض قطعه نباشد باید بتوانید سیستم اجرایی را به صورت کاملاً دقیق بررسی کنید.
3-    اگر تعمیرات در چندین مرحله صورت بگیرد هزینه ها متفاوت خواهد بود.
4-    در صورتی که بخواهید دستگاه را از نو نصب کنید می بایست نوع قطعات را بسنجید.
5-    توربوشارژها به طور کلی از نظر عملکرد بسیار ایده آل هستند و شامل سیستم اجرایی مخصوصی می شوند. این دستگاه گازهای ورودی مخصوصی دارد.
6-     هزینه های دیگر در تعمیر توربوشارژ شیراز مربوط به شرایطی است که از سوی تیم تعمیرکار به شما اعلام می شود و نیاز است که این موضوع به طور دقیق ارزیابی شود. در هر صورت شما برای اینکه بتوانید از قیمت اصلی تعمیر توربوشارژ شیراز اطلاعات کافی کسب کنید می بایست همه جوانب را بسنجید.

‫2 نظر

  • محمد بهمنی مدیر مجموعه

    پیام تست

    مهر 25, 1402 در 3:25 ب.ظ
  • تعمیر توربوشارژ دنا پلاس در شیراز - توربوشارژ بهمنی

    […] پیشنهاد میشه حتما محتوای تعمی توربوشارژ را هم بخوانید […]

    مهر 29, 1402 در 12:19 ق.ظ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    enemad-logo