دسته‌بندی کالاها
تعمیر توربو شارژ جک اس 5

تعمیر توربو شارژ جک اس 5 در شیراز

همانطور که مطلع هستید، تعمیر و نصب توربو کار هرکسی نیست  و نیاز به تخصص و مهارت دارد. تیم های فنی زیادی در شیراز وجود دارند، که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند. یکی از نکاتی که در تعمیر توربو شارژ جک اس 5 مهم است، اصل بودن قطعه می باشد. با اصل بودن قطعه تعمیر بهتر صورت می گیرد و تا زمان بیشتری نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

همچنین می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت خود در خصوص تعمیر یا خرید توربو شارژ جک اس5 در شیراز با مهندس بهمنی به شماره ۰۹۱۲۰۹۷۱۳۹۳ تماس حاصل کنید. تمام این مشاوره ها رایگان بود و به شما کمک زیادی خواهد کرد.

ممکن است بسیاری از افراد در خصوص توربو اطلاعاتی نداشته باشند. باید گفت که توربو یکی از قطعه های اصلی خودرو است و نقش مهمی در عملکرد موتور دارد. همین موضوع باعث شده تا افراد به این قطعه توجه زیادی کنند.

تعمیر توربو جک اس 5

توربو جک اس 5 در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود. معمولا عیب های این قطعه توسط دستگاه تشخیص داده می شود. برای تعمیر  این قطعه باید به افرادی مراجعه کنید که دانش کافی و لازم را داشته باشند. تعمیرکار حرفه ای تعمیرکاری می باشد که به راحتی بتواند، قطعه ها را به درستی تفکیک نماید. توربوی که نیاز به تعمیر داشته باشد به این معنا نیست که، همه قطعه های آن نیاز به تعمیر دارد. ممکن است یک بخش کوچک از یک قسمت از قطعه دچار آسیب شده باشد.

قیمت توربوشارژ جم اس 5
قیمت توربوشارژ جک اس 5

پیدا کردن عیب توربو و برطرف کردن آن بستگی به تعمیرکار دارد. بعد از آن که عیب پیدا شد و به درستی برطرف شد، موقع مونتاژ صحیح است. مونتاژ باید بر اساس فناوری ساخت توربو انجام شود. ممکن است مدل توربو به گونه ای باشد، که مونتاژ آن با سایر مدل ها متفاوت باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که هر قطعه در جای صحیح خود قرار بگیرد.

 قیمت تعمیر توربو شارژ جک اس 5

قیمت تعمیر توربو شارژ جک اس به عوامل زیادی بستگی دارد. هر یک از این عوامل تاثیر مستقیمی در قیمت تعمیر دارند.معمولا در خصوص تعمیر و قیمت آن سوال های زیادی مطرح می شود، اما به طور دقیق نمی توان به آنها پاسخ داد. اگر شما قصد خرید یا تعمیر توربو را دارید، می توانید به صورت رایگان از اقای بهمنی ۰۹۱۲۰۹۷۱۳۹۳ کمک بگیرید.

از عوامل مهمی که تاثیر مستقیم در قیمت دارد می توان به میزان آسیب اشاره کرد. اگر آسیب از سوپر شارژ باشد، باید به طور دقیق بررسی شود. سپس برای برطرف کردن آن اقدام نمود. میزان هزینه تعمیر هنگام بررسی توربو مشخص می شود.

لازم به ذکر است که گاهی ممکن است به دلیل خرابی یک قطعه، قطعه های دیگر را نیز تعمیر کنید. همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت تعمیر می شود.

اجرت باز و نصب توربو جک اس5

از آنجایی که نرخ ارز بصورت روزانه در حال تغییر می باشد و همینطور لیست نرخ خدمات نیز هر ساله دجار تغییرات می شود پس قیمت اجرت این خدمات نیز متفاوت خواهد بود.

بصورت کلی در سال 1402 نیمه اول اجرت باز و نصب توربوشارژ جک اس 5 از روی خودرو نهصد هزار تومان می باشد و اجرت تعمیر توربوشارژ باز شده مبلغ پانصد هزار تومان می باشد.

بصورت کلی هر سال با تورم چهل درصد به مبالغ بالا اضافه خواهد شد .

بهترین توربوشارژ جک S5

فناوری نصب و باز کردن توربو جک اس 5 رفته رفته در حال پیشرفت می باشد. اجرت باز کردن توربو تحت شرایط متفاوتی است. گاهی ممکن است قطعه های حساس و کوچک توربو آسیب ببیند، که برای رفع آن مشکل مجبور هستند اکثر قطعه ها را باز کنند تا بتوانند ایراد را برطرف کنند.

گاهی هم ممکن است که ایراد از قطعه های ابتدای و بزرگ باشد و به راحتی رفع شود. متناسب با دشواری و زمان بر بودن باز  و بستن است که اجرت در نظر گرفته می شود.

برای نصب توربو باید به افراد کاربلد مراجعه کرد. زیرا توربو از قطعه های اصلی و مهم موتور می باشد و با کوچک ترین اشتباه ممکن هزینه های زیادی را متحمل شوید. نصب این قطعه با همیت نیاز به دقت بالایی دارد. 

هزینه تعمیر توربو شارژ جک اس5

هزینه تعمیر توربو شارژ جک اس5 به طور کلی به شرایط متفاوتی بستگی دارد. از عوامل مهمی که در هزینه تعمیر موثر است می توان به سیستم ها و قطعات به کار رفته در توربو اشاره کرد. اگر قطعه ای که آسیب می بیند از قطعه های اصلی باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد شد.

اما باید توجه داشت که نمی توان به صورت دقیق هزینه تعمیر را گفت چرا که تحت شرایط مختلف تغییر می کند. باید به این نکته توجه کرد که همیشه محصولات باکیفیت و اصل را خریداری کنند. زیرا با این کار توربو دیرتر خراب می شود و با خیال آسوده می توانند از آن استفاده کنند. تمام توربو ها دارای شرایط خوبی هستنند، اما نیاز به مراقبت دارند.

اگر که می خواهید توربو خوبی را داشته باشید و کمتر هزینه تعمیر بپردازید، باید ابتدا قطعه اصلی را خریداری کنید و سپس از آن مراقبت نمایید.

 زمان تعمیر توربوشارژ جک S5

زمان تعمیر توربو شارژ جک اس5 به میزان خرابی و پیچیدگی آن بستگی دارد. به طور کلی اگر قطعه آسیب دیده از قطعه های انتهایی و حساس باشد، زمان تعمیر بیشتر خواهد شد. اما اگر قطعه حساس نباشد و از قطعه های ابتدایی باشد، زمان تعمیر کاهش پیدا می کند.

همچنین باید گفت که مهارت تعمیرکار نیز نقش مهمی در زمان دارد. بسیاری از تعمیرکاران حرفه ای در زمان بسیار کوتاهی قطعه آسیب دیده و حتی قطعه های حساس را رفع ایراد می کنند. اما بر عکس این قضیه هم وجود دارد. خیلی از تعمیرکاران حال حاضر مهارت و دقت کافی را ندارند و همین موضوع باعث شده تا در زمان زیادی نتوانند ایراد را برطرف کنند.

پس با انتخاب قطعه اصل و تعمیرکار حرفه ای می توان تا حد زیادی زمان تعمیر را کاهش داد.

تست توربو شارژ جک S5

امروزه تست های  مختلفی برای کیفیت توربو شارژ جک اس5 انجام می شود. بعد از تست های گرفته سعی می شود تا حد ممکن نکات منفی را از بین ببرند. یکی از این تست ها این است که به این قطعه دمای زیادی را منتقل می کنند. با این کار سعی می کنند که این قطعه را تا حد امکان در برابر دما مقاوم نمایند.

برای اینکه یک توربو روانه بازار شود مراحل مختلفی را پشت سر می گذارد، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  1. هوای خنک به سمت کمپرسور هدایت می شود.
  2. فن کمپرسور هوای بیشتری را جذب می کند.
  3. هوای داخل کمپرسور فشرده می شود و سپس گرم خواهد شد.
  4. کولر هوای گرم فشرده شده را خنک می کند.
  5. هوا وارد سیلندر می شود.
  6. سوخت بیشتری که وارد سیلندر شود، انرژی بیشتری را تولید می کند.
  7. گاز های اضافی از سیلندر خارج می شوند.
  8. گاز توربین را به حرکت در می آورد.
  9. با چرخش توربین سیلندر به حرکت در میاید.

با طی کردن این مراحل یک توربو تولید و روانه بازار می شود.

تقویت توربو شارژ جک اس5

برای تقویت توربوشارژ جک اس 5 اولین اقدام نصب واتر متانول برای خنک کردن توربو و موتور می باشد.

این باعٍ می شود که در آینده علاوه بر افزایش عمر و کاهش دمای موتور ، حدود 18 اسب بخار افزایش توان را داشته باشیم.

در اقدام دوم می توان پره کمپرسور توربوشارژ را آپگرید کرد تا به راحتی بتوان توان های بالاتری را گرفت.

در نهایت پس از هر تغییر باید ریمپ انجام شود.

علت خرابی توربو شارژ جک اس5

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چه چیز هایی ممکن است به توربو آسیب بزند. امروزه شاهد این هستیم که مشکلات و عیب های مربوط به این قطعه روز به روز در حال افزایش است. همین موضوع باعث شده تا افراد با احتیاط بیشتر با این قطعه برخورد کنند.

خرابی توربو شارژ جک اس5 به عوامل زیادی بستگی دارد. افزایش دما از اصلی ترین و مهم ترین این عوامل است. به طور خلاصه اگر بخواهیم به این موضوع بپردازیم باید گفت که توربو بعد از گذشت مدت زمانی استفاده دچار افزایش دما خواهد شد. در واقع زمانی که فشار ورودی هوا به بخش های داخلی سیلندر زیاد می شود، ممکن است اثرات مفیدی را روی کارکرد خودرو داشته باشد.

اگر از توربویی که دچار افزایش دما شده است کار کشید، بعد از گذشت مدتی خراب می شود و باید وقت و هزینه زیادی را صرف کرد.

فروش توربو شارژ جک اس 5

فروش توربو شارژ جک اس 5 کار دشواری نیست. خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در این خصوص در کشور نداریم، اما باید هنگام خرید و فروش به یکسری نکات که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت توجه کنید.

توربوشارژ جک اس 5
  1. کشور سازنده: کشور سازنده در فروش توربو بسیار مهم است. این قطعه در کشور ما نیز تولید می شود و جز بهترین های این قطعه می باشد. برای اینکه فروش بهتری داشته باشید باید به نیاز های متقاضیان توجه نماید.
  2. اصل بودن: از دیگر عوامل مهم در فروش، اصل بودن است. ممکن است که افراد عادی تفاوت بین اصل و تقلبی را تشخیص ندهند، اما تعمیرکاران به راحتی متوجه این موضوع می شوند. پس برای اینکه فروش خود را چند برابر کنید، باید قطعه اصل را روانه بازار کنید.
  3. کیفیت:کیفیت قطعه نیز در فروش شما موثر است. متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که افراد زیادی قطعه های بی کیفیت را به جای قطعه های با کیفیت به فروش می رسانند.
  4. برند: در حال حاضر برند های شناخته شده ای در کشور وجود دارد، که متقاضی زیادی دارند.

با توجه به موارد با و دادن مشاوره می توانید به راحتی در بازار این قطعه را به فروش برسانید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با اقای بهمنی با شماره ۰۹۱۲۰۹۷۱۳۹۳تماس حاصل کنید و از تجربیات و مهارت ایشان بهره لازم را ببرید.

 خرید توربو شارژ جک اس5

خرید توربو شارژ جک اس5 کار دشواری نیست و افراد در زمان کوتاهی می توانند این قطعه را خریداری نمایند. این قطعه کمیاب نیست و در بازار به راحتی یافت می شود. فروشگاه های سراسر کشور این قطعه را به فروش می رسانند.

اگر قصد خرید این قطعه را دارید می توانید از مشاوره های رایگان آقای بهمنی با شماره ۰۹۱۲۰۹۷۱۳۹۳تماس

حاصل نمایید. علاوه بر مشاوره های آقای بهمنی، در فروشگاه های سراسر کشور مشاورانی وجود دارند که شما را قبل از خرید راهنمایی می کنند.

برای خرید این قطعه دو راه وجود دارد. راه اول خرید حضوری می باشد. در این روش باید کامل قطعه را بشناسید تا بتوانید اصل بودن آن را تشخیص دهید.

راه دوم خرید اینترنتی می باشد. در این روش تنها باید نام سایت مد نظر را سرچ کنید. باید توجه داشته باشید که سایت مورد نظر اعتبار لازم را داشته باشد. زیرا متاسفانه سایت های کلاهبرداری بسیار زیاد شده اند. بعد از اطمینان از اعتبار سایت می توانید قطعه را سفارش دهید.

توجه داشته باشید که توربو های زیادی در مدل های مختلف در بازار موجود است. اگر در خصوص توربو اطلاع کافی را ندارید می توانید از افراد حرفه ای کمک بگیرید. البته اگر تعمیرکار شما مورد اعتماد است توصیه می شود که از آن بخواهید برایتان تهیه کند.

 کاتریج توربو شارژ جک اس 5

کاتریج توربو شارژ جک اس 5 دارای قسمت های مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به قسمت حلزونی هوا، حلزونی دودی و کاتریج اشاره کرد. یکی از علت های رایج که این قطعه خراب می شود، آسیب دیدگی کاتریج می باشد. دو قسمت دیگر کاتریج نقش قالپاق و هدایت کننده این قطعه را دارند.

کاتریج در مدل ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشد. این قطعه هم مانند سایر قطعه ها اصل و تقلبی دارد و باید توجه داشته که قطعه اصل را خریداری نمود و استفاده کرد. باز کردن و نصب این قطعه کار هر کسی نیست و فقط تعمیرکاران حرفه ای قادر به انجام این کار هستند. در ادامه قرار است به چند سوال پر تکرار در این خصوص بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo